Dunder albo kot z zaświatu

36.72 

„Dunder albo kot z zaświatu” to pełna humoru i magii gra-książka, w której wcielasz się w mówiącego kota imieniem Dunder — sługi nowoczesnej wiedźmy. Jeden głupi żart uruchamia lawinę fantastycznych, koszmarnych i absurdalnych zdarzeń. Twoimi wyborami prowadzisz Dukdera przez rzeczywiste i mityczne krainy: czy odnajdziesz słowiańskich bogów, pokonasz trójgłowego smoka albo staniesz oko w oko z zombie i upiorami? Każda decyzja zmienia bieg historii — i za każdym razem możesz odkryć coś nowego.

9 w magazynie

SKU: 10348824 Kategoria:

Zdecyduj, jak potoczy się historia mówiącego kota
Nowa gra książkowa Radka Raka – laureata prestiżowych nagród m.in. Nagrody Literackiej „Nike” i Nagrody im. Janusza A. Zajdla, mistrza słowa, pisarza i fantasty z nieograniczoną wyobraźnią.
„Dunder albo kot z zaświatu” to zwariowana i magiczna przygoda mówiącego kota pewnej nowoczesnej wiedźmy, który – niezbyt mądrym żartem – uruchamia lawinę koszmarnych zdarzeń. Gracze-czytelnicy zdecydują, jak potoczy się ta historia, wybierając drogi, którymi ma podążyć Dunder, by wyplątać się z trudności.
Kogo spotka na swojej drodze, podróżując przez rzeczywiste i mityczne krainy? Słowiańskich bogów, trójgłowego smoka, Krzysztofa Gołębia, a może nawet zombie i upiory?

Tę książkę można czytać na wiele sposobów, za każdym razem wskazując Dunderowi inną drogę i za każdym razem przecierać oczy ze zdziwienia, co też za kolejne wariactwo wymyślił dla swojego czytelnika Autor.

„Dunder albo kot z zaświatu. Gra książkowa” to oryginalna propozycja dla fanów literackiej zabawy, gier fabularnych i interaktywnych opowieści. Autor Radek Rak, laureat m.in. Nagrody Literackiej Nike oraz Nagrody im. Janusza A. Zajdla, łączy w niej swój talent narracyjny z konceptem książki-gry, dzięki czemu czytelnik staje się aktywnym uczestnikiem przygody.

W tej historii głównym bohaterem jest Dunder — gadający kot pewnej nowoczesnej wiedźmy. Choć pozornie podąża spokojną drogą sługi, jeden niezbyt mądry żart sprawia, że świat wywraca się do góry nogami. I wtedy zaczyna się prawdziwa jazda: Dunder musi przemierzyć zarówno znane miejsca, jak i te mityczne, magiczne, dziwaczne — napotka słowiańskich bogów, trójgłowego smoka, może nawet Krzysztofa Gołębia (tak – tak, autor wprowadza czasem absurdalne zwroty), a także zombie i upiory.

Mechanika książki-gry polega na tym, że to Ty — jako gracz-czytelnik — podejmujesz decyzje: wybierasz, gdzie Dunder ma podążyć, jak reaguje na napotkane sytuacje i jakie drogi eksploruje. Każdy wybór może pchnąć fabułę w nieoczekiwany kierunek, a każda lektura może być inna — pozwala odkrywać nowe ścieżki i zaskakujące rozwiązania.

Oprawa książki jest miękka, format 15 × 21,3 cm, liczy 264 strony.

Styl to mieszanka fantastyki, humoru, mitologii słowiańskiej i surrealistycznych wstawek — idealna propozycja dla tych, którzy lubią, gdy opowieść nie boi się zakrętu i potrafi zaskoczyć.

Ta gra-książka to świetna propozycja zarówno na spokojny wieczór, jak i jako wspólna zabawa — można ją czytać samemu lub w gronie, gdzie każdy wybór daje temat do dyskusji („a co by było, gdybym wybrał inną ścieżkę?”). Jeśli szukasz czegoś świeżego, z wyobraźnią i elementem zabawy — to może być trafiony wybór.

Wymiary 15 × 21.3 cm
Autor

Radek Rak

Wydawnictwo

Muduko

Rok wydania

2024

Oprawa

miękka

Liczba stron

264

Format

15.0 x 21.3 cm

Numer ISBN

978-83-963925-4-1

Kod paskowy (EAN)

9788396392541

Bezpieczne płatności
Płać bezpiecznie kartą, BLIKiem lub szybkim przelewem.
Darmowa dostawa
Szybka i wygodna dostawa prosto pod Twoje drzwi.
Prezenty i wyprzedaże
Dołącz do newslettera i zyskaj dostęp do wyjątkowych promocji.
Wsparcie
Masz pytanie? Nasz zespół służy pomocą o każdej porze.

Zapisz się do naszego Newslettera!

Bądź na bieżąco z promocjami

Dunder albo kot z zaświatu
Dunder albo kot z zaświatu

36.72 

9 w magazynie