Horror w Arkham: Gra Karciana – Przerwany Krąg (Prolog i Scenariusze 1–2) to rozszerzenie, które otwiera drzwi do mrocznej kampanii pełnej niepokojących wizji, makabrycznych tropów i zagadek skrywanych przez zakamarki starego Arkham. Już pierwsze słowa proroctwa wprowadzają atmosferę nieuchronności: Sąd, Umiarkowanie, Sprawiedliwość, Wieża — karty tarota układają się w opowieść o przyszłości, której nie sposób zignorować.
Nie potrafisz przestać o nich myśleć, a ponure przepowiednie nie opuszczają Twoich myśli. Kiedy pojawia się wieść o czterech zaginionych osobach w posiadłości na French Hill, wątpliwości narastają: czy wróżbitka mówiła o Tobie… czy może o całym mieście?
Rozszerzenie pozwala odtworzyć wydarzenia opisane w cytacie z opowiadania H. P. Lovecrafta, w którym na Arkham spada cień pradawnej grozy. W Przerwanym Kręgu od jednego do czterech badaczy wyrusza w podróż przez historię miasta, by odkrywać tajemnice przeszłości i zmierzyć się z tymi, którzy zamieszkują cienie.
W pudełku znajduje się w pełni grywalny prolog kampanii oraz dwa pierwsze scenariusze, będące początkiem historii pełnej niejasnych symboli, złowieszczych wróżb i makabrycznych zdarzeń. Rozszerzenie dodaje także nowych badaczy oraz zestaw kart graczy, dzięki którym można poszerzać talie i tworzyć jeszcze bardziej zróżnicowane strategie w walce z niewyrażalnym zagrożeniem.
Horror w Arkham: Gra Karciana to kooperacyjna gra, w której uczestnicy wcielają się w badaczy zgłębiających sekrety nie z tego świata. To rozszerzenie wprowadza nowe wątki, klimat i wyzwania, sprawiając, że stawka w kampanii rośnie od pierwszych chwil.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Horror w Arkham: Gra Karciana.
Informacje podstawowe:
• Liczba graczy: 1–2
• Czas gry: 60–120 minut
• Wiek: 14+













