Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami. Przemoc wyrwała się spod wszelkiej kontroli i nawet asowie i dżokerzy są zmuszeni toczyć bój z siłami świata przestępczego…
Brudne gry, piąty tom cyklu superbohaterskiego, Dzikie karty, rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George’a R. R. Martina, uniwersum, w czasie wydarzeń opisanych w „Wyprawie Asów” i tuż po nich.
Trzy główne wątki książki tworzą splatające się ze sobą opowieści. Pierwsza z nich opowiada o kryzysie tożsamości Żółwia, który zwątpił w sens swej superbohaterskiej działalności. Druga stanowi relację z życia Croyda Crensona, który przechodzi przez dwie kolejne transformacje. Wreszcie trzecia to opowieść o wysiłkach Tachiona, próbującego uporać się z nowo odnalezionym wnukiem Blaise’em, wojną gangów na ulicach Dżokerowa oraz zagrożeniem, jakie stwarza Crenson.
Brudne gry. Tom 5. Dzikie karty
36.96 zł
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Zysk i S-ka Wydawnictwo S.J., Wielka 10, 61-774 Poznań (PL), numer telefonu: 616706619, adres e-mail: sekretariat@zysk.com.pl
2 w magazynie
Waga | 0.628 kg |
---|---|
Wymiary | 4.5 × 20.5 × 14 cm |
Autor | George R.R. Martin |
Wydawnictwo | Zysk i S-ka |
Seria wydawnicza | Brudne gry |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 700 |
Format | 14.0 x 20.5 cm |
Numer ISBN | 978-83-65521-85-9 |
Kod paskowy (EAN) | 9788365521859 |