Druga oficjalna powieść na licencji Minecrafta z serii „Kroniki Woodsword”. Minecraft. Noc nietoperzy zachwyci wielbicieli kultowej gry Minecraft. Zwłaszcza graczy w przedziale wiekowym 7–13 lat, do których powieść jest adresowana.
Noc nietoperzy jest kontynuacją przygód Morgan, Ash, Harper, Po i Jodi, poznanych w pierwszej książce z ich perypetiami pt.„Minecraft. W świecie gry”. Piątka uczniów szkoły Woodsword jest zapalonymi fanami gry Minecraft, którym trafiła się nie lada gratka. Dzięki tajemniczym goglom mogą przenieść się do komputerowego świata Minecrafta.
W drugiej części ich przygód w szkole Woodsword niespodziewanie pojawia się horda nietoperzy.
– Nietoperze to jedne z najczęściej spotykanych mobów w Minecrafcie – czy to przypadek, że pojawiły się teraz w szkole?
– Czy to możliwe, że wydostały się z gry?
– Co, jeśli oprócz nietoperzy wyszły z Minecrafta zombie albo wither?
Gra zrobiła się poważna. Jakby tego było mało, po pierwszej przygodzie w prawdziwym Minecrafcie, piątka przyjaciół zauważa, że z pracowni komputerowej zniknęła szósta para gogli. To oznacza, że w grze nie są sami. Kto w szkole zna ich tajemnicę? Czy powinni się bać?
Minecraft. Kroniki Woodsword. Tom 2. Noc nietoperzy
22.51 zł
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: HarperCollins Polska Sp. z o.o., Domaniewska 34a, 02-672 Warszawa (PL), numer telefonu: +48 22 856 57 57, adres e-mail: info@harpercollins.pl
9 w magazynie
Autor | praca zbiorowa |
---|---|
Wydawnictwo | Harperkids |
Seria wydawnicza | Minecraft. Kroniki Woodsword |
Rok wydania | 2021 |
Oprawa | twarda |
Liczba stron | 144 |
Format | 14.8 x 21.0 cm |
Numer ISBN | 9788327662842 |
Kod paskowy (EAN) | 9788327662842 |