Numer MEN: 974/3/2021
To kolejna część serii skłaniającej do samodzielnego szukania rozwiązań i zachęcającej uczniów do ciągłego rozwijania umiejętności pisania programów. Zawiera atrakcyjne infografiki, które odwołują się do sytuacji z życia uczniów, porządkują zdobyte informację i angażują do pracy na lekcji.
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności. W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.
Podręcznik do klasy 3 został podzielony na siedem działów głównych:
• Wprowadzenie,
• Algorytmika i programowanie w Pythonie,
• Algorytmika i programowanie w C++,
• Komputery i urządzenia cyfrowe,
• Projekt: Cyfrowy świat,
• Bazy danych,
• Grafika 3D.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
• samodzielna analiza problemu,
• przedstawienie zagadnień od strony teorii,
• zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,
• ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,
• podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.
Informatyka 3. Podręcznik dla liceum i technikum. Zakres podstawowy
63.59 zł
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A., Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa (PL), numer telefonu: 801 220 555, adres e-mail: wsip@wsip.com.pl,
1 w magazynie
Autor | praca zbiorowa |
---|---|
Wydawnictwo | WSiP |
Rok wydania | 2021 |
Oprawa | miękka |
Numer ISBN | 9788302195518 |
Kod paskowy (EAN) | 9788302195518 |