Słyszą, że są beztalenciami, pracują zbyt wolno albo generują za mało kliknięć. Ale i tak z jakiegoś powodu nie tracą posad i dostają kolejne zwykle gówniane teksty do napisania. Ktoś musi w końcu generować treści – oczywiście na umowie o dzieło, bo w mediach etat to rzadkość. Ten ktoś usłyszał też kiedyś, że jest dobry w swoim fachu albo, że ma wielki potencjał. Wierzy, bo przecież dostał robotę w redakcji poczytnego tygodnika albo telewizji i prostą instrukcję: przykładaj się i haruj, a wejdziesz kiedyś na sam szczyt. Mijają lata, a dziennikarze i dziennikarki wciąż tkwią na pierwszym piętrze –sfrustrowani, zajechani psychicznie, gardzący swoją pracą i wstydzący się niskich zarobków. Oto ich historie.
Projektant okładki: Marcin Hernas
Gównodziennikarstwo. Dlaczego w polskich mediach pracuje się tak źle?
35.33 zł
Poznaj trudną rzeczywistość polskiego dziennikarstwa z książką „Gównodziennikarstwo. Dlaczego w polskich mediach pracuje się tak źle?” autorstwa Pauliny Januszewskiej. Ta pasjonująca lektura otworzy przed Tobą drzwi do świata pełnego frustracji, niepewności i dyskursu, który wciąż czeka na swoją opowieść. Dzięki jej wnikliwej analizie zrozumiesz nie tylko wyzwania, z jakimi zmagają się dziennikarze w Polsce, ale także siłę, która napędza ich nieustanne poszukiwanie sensu w codziennej pracy. Ta książka to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto pragnie poznać kulisy mediów, a także dla tych, którzy pragną zrozumieć, dlaczego słowo pisane ma tak ogromne znaczenie w dzisiejszym świecie.
5 w magazynie
Wymiary | 13.2 × 21 cm |
---|---|
Autor | Paulina Januszewska |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Krytyki Politycznej |
Seria wydawnicza | Nie-fikcja |
Rok wydania | 2024 |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Liczba stron | 392 |
Format | 13.2 x 21.0 cm |
Numer ISBN | 978-83-67075-90-9 |
Kod paskowy (EAN) | 9788367075909 |